Aanbevelingen voor het gebruik van het online order systeem:
Om te zorgen dat de orders zo vlekkeloos mogelijk
verlopen willen we jullie vragen om met een paar dingen rekening te houden
tijdens het maken van een order.
· Per ordernummer maximaal 1 zadel noteren, dit
omdat EDIX maar 1 zadel verstuurd per doos (dit komt vanuit de verzekering
voorwaarden) uiteraard kunnen de daarbij behorende accessoires besteld worden
en eventueel wat extra items om de doos zo optimaal te vullen.
· Wanneer je dus meer dan één zadel nodig hebt,
dien je deze via een aparte order te bestellen.
· Zet de artikelen die je zeker in de doos wilt
hebben op de eerste bestelregels! Zo weten wij, wanneer een doos vol is, welke
andere artikelen we in de volgende doos kunnen versturen en of reserveren. Geef
ons in de notities per order aan waar je voorkeur naar uitgaat.
· Probeer mee te denken met de maat- en
gewichtslimiet van de doos. (70x50x50 cm en 20 kilo)
· Voor elke order dient er een verplichte
referentie ingevuld te worden
· Geef aan welke pommel maat er in het zadel door
ons gemonteerd dient te worden, in het notitie scherm (geldt niet voor de soft
tree zadels!)
· Overige vragen en aanwijzingen kunnen ook in dit
vakje worden genoteerd
· Wanneer je ziet dat er nog maar 1 artikel in de
voorraad staat, hou er dan rekening mee dat deze er wellicht ook niet meer is
en geef wellicht alvast een alternatieve kleur door
· Wanneer je naderhand een email verstuurd die
betrekking heeft op een order vermeld dan altijd het ordernummer of uw
referentie in het onderwerp van de email.
· Wanneer je gewend bent om per artikel te
bestellen tot dat een doos vol is, dan kan dat nog steeds, maar vragen wij je
een lege order in het systeem te zetten met als refeferentie: RESERVATION BOX:
Wanneer je dan één artikel
besteld via het ordersysteem, zet dan in de notities erbij: toevoegen aan mijn reservation box
· Ook vragen wij je een lege order in het systeem
te zetten, waar EDIX uw backorder items op kan toevoegen, gebruik bij deze
order als referentie:
BACKORDER BOX:
Wanneer wij uw order hebben
verwerkt en er ontstaat een backorder item, dan zullen wij
deze na levering van je order,
toevoegen aan de BACKORDER BOX en daarbij ook de verwachte leverdatum noteren en muteren indien nodig.
Houd er rekening mee dat dit een nieuw systeem is waar we
allemaal voor het eerst mee gaan werken en dat het een continu proces van
verbetering is. We houden ons aanbevolen voor aanbevelingen.
Succes met de verkoop, wij kijken uit naar je eerste
online order :-)